Popped Collar

Abducted Aliens och Radical Rats äventyr i universum.
TV-spelshat och nedvärderande åsikter om alla andra
människor utlovas, inbäddat i mängder med kärlek.

Släpper kopulerande laster över hela dina kopulerande glasögon

Hej, mina älskade lärjungar. Efter att ha spenderat ett år tillsammans med mina utomjordiska bröder och systrar har jag ånyo blivit bortrövad, så förvänta er en och en annan visdom från mina tentakler.

Till att börja med ska jag introducera eder till Wall Street-arbetaren Nick. Nick har en fäbless för att uttrycka sig på ett synnerligen mustigt sätt - minst lika mustigt och intellektuellt som Mel Gibson. Hans kanske mest kända citat är "Släpper kopulerande laster!", men sagt på engelska.

Precis som Mel är Nick involverad i filmbranschen. Över till vidare läsning:

Soundboard
MySpace (dock skapad av hans fans, med stor sannolikhet)

Jag bjuder även på en reklamvideo med den gode Nick.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar