Popped Collar

Abducted Aliens och Radical Rats äventyr i universum.
TV-spelshat och nedvärderande åsikter om alla andra
människor utlovas, inbäddat i mängder med kärlek.

Snarls By Jaws of Ice

Hej, kära läsare. Var några dagar sedan jag postade ett inlägg nu, men min bundsförvant Ab Alien verkar gjort ett gott jobb att underhålla er.

Något jag verkligen avskyr, mer än väldigt mycket annat, är alla eejits som på senare tid börjat dyrka Japan och japaner. Jag avskyr japaner, med undantag för de små, söta japanska flickorna som landet huserar. Jag behöver inte en valid anledning till att dra ett helt land över en kam. Varför inte? Jag har suttit länge och ofta och försökt hitta något som ryms i en enda länk som summerar hela den japanska kulturen. Först nu har jag lyckats, mina läsare.

Se och förundras

Nu ska jag röka en cigg och masturbera till riktigt hård porr (obs, inte den ovan). Farväl, för nu!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar